Autor: Neale Martin
ISBN: 978-83-264-0443-6
Ilość stron: 260
Data wydania: 06/2010
Twarda oprawa
Ta książka nie tylko wyjaśnia, dlaczego konsumenci zachowują się tak, jak się zachowują, ale też radzi, co powinny zrobić przedsiębiorstwa na podstawie nowej, zaskakującej wiedzy!
Produkt, który miał podbić rynek, nie znajduje uznania i zostaje szybko zapomniany. Producent wpada w popłoch. Przecież przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że ten projekt musi się udać - dziwi się zarząd. Dzieje się tak w 80% przypadków, takie porażki poniosły najbardziej uznane koncerny.
Dlaczego? Klient nie wybiera danego towaru na podstawie długich przemyśleń i analiz. To nieświadomy umysł ma największy wpływ na decyzję - udowadnia autor, powołując się na najnowsze badania specjalistów z wielu dziedzin.
Stosowanie obowiązujących zasad marketingu nie wystarczy zatem, aby odnieść rynkowy sukces. Przedsiębiorca, który chce cieszyć się trwałą przewagą konkurencyjną, powinien znać się na psychologii.
Rozdziały:
Część I. Siła nawyku
1. W jaki sposób nawyki szkodzą reputacji marketingu
2. Jesteś w rozterce pomiędzy (co najmniej) dwoma umysłami
3. Kora przedczołowa: siedziba umysłu wykonawczego
Część II. Nawyki : nowa nauka marketingu
4. O iPodach, nawykach i rewolucji rynkowej
5. Marketing z perspektywy nawykowej
6. Nawyk i zarządzanie marketingiem
Część III. Traktuj klientów jak psy
7. O Google i o papierosach
8. Szkolenie behawioralne
9. Marketing behawioralny. Zostań nawykiem klienta
10. Cztery kroki na drodze do marketingu behawioralnego
11. Utrzymanie nawyku
12. Siła nawyku: miecz obosieczny
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.