Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi.
Odpowiadają przy tym na pytania:
• Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?
• Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?
• Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?
• Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów?
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Spis treści:
Wprowadzenie: Obsługa markowa czy niemarkowa 16
Część I. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta 29
Rozdział 1. Imperatyw budowania świadomości marki 31
Rozdział 2. Tradycyjna obsługa klienta dziś 54
Rozdział 3. Mapa markowej obsługi klienta 82
Część II. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji 105
Rozdział 4. Definiowanie DNA twojej marki 107
Rozdział 5. Skuteczne narzędzia budowania marki 128
Rozdział 6. Zmiana kulturowa 135
Rozdział 7. Komunikacja zapewniająca marce oddźwięk 145
Rozdział 8. Marketing szeptany wewnątrz branży 154
Rozdział 9. Zasoby ludzkie: okno na dusze korporacji 165
Część III. Narzędzia markowej obsługi klienta 177
Rozdział 10. Największe marki wspierane przez organizację 179
Rozdział 11. Sprzedaż w markowym świecie 189
Rozdział 12. Zbiór ćwiczeń z zakresu markowej obsługi klienta
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.