Zarządzanie jakością jest bardzo obszernym i złożonym zagadnieniem. Obejmuje wszystkie sfery przedsiębiorstw. Ogólne standardy zarządzania jakością są uniwersalne, jednak sposób ich wdrażania i funkcjonowania zależy od specyfiki branży, a także wielkości oraz struktury firmy.
W przemyśle spożywczym zarządzanie jakością dotyczy głównie produktów, które muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa zdrowotnego, odpowiadać gustom klientów i tworzyć przewagę konkurencyjną producentów. W niniejszym kompendium zostały zebrane najważniejsze pojęcia z zakresu zarządzania jakością, przedstawione z uwzględnieniem specyfiki przemysłu spozywczego.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunku technologia żywności i żywienia człowieka na przedmioty: analiza i ocena jakości żywności, organizacja i ekonomika przedsiębiorstw żywnościowych, organizacja i zarządzanie procesem produkcyjnym.
Spis treści:
1. Podstawowe pojęcia związane z jakością
2. Powstanie i rozwój koncepcji zarządzania jakością (TQM - total quality management)
3. Znaczenie zapwenienia jakości i sterowanie jakością
4. Koszty jakości
5. Metody i techniki zapewnienia jakości
6. Nowoczesne zarządzanie jakością
7. Praca zespołowa w zarządzaniu przez jakość
8. Planowanie jakości
9. Definicja pojęć dotyczących jakości
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.