Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch
ISBN: 978-83-01-15238-3
Ilość stron: 268
Data wydania: 04/2008
Twarda oprawa
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik "Zarządzanie marką w segmencie B2B" zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
Rozdziały:
1. Być znanym czy być jednym z wielu
2. Kreować markę czy nie?
3.Wymiary kreowania marki B2B
4. Przyspieszenie dzięki kreowaniu marki
5. Udane przypadki kreowania marki w segmencie B2B
6. Bądź świadom możliwości porażki w kreowaniu marki
7. Perspektywy na przyszłość
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.