księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Zarządzanie marką w segmencie B2B         Naukowe PWN          69.90zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch

ISBN: 978-83-01-15238-3

Ilość stron: 268

Data wydania: 04/2008

Twarda oprawa

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik "Zarządzanie marką w segmencie B2B" zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Rozdziały:

1. Być znanym czy być jednym z wielu

2. Kreować markę czy nie?

3.Wymiary kreowania marki B2B

4. Przyspieszenie dzięki kreowaniu marki

5. Udane przypadki kreowania marki w segmencie B2B

6. Bądź świadom możliwości porażki w kreowaniu marki

7. Perspektywy na przyszłość


Zarządzanie marką w segmencie B2B

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.