Autor: Mark Morgan, Raymond E. Levitt, William Malek
ISBN: 978-83-01-16187-3
Ilość stron: 276
Data wydania: 03/2010
Wybitni praktycy biznesu analizują podstawowy problem zarządzania strategicznego, jakim jest tworzenie oraz wdrażanie efektywnych strategii przedsiębiorstw. Ich celem jest zwrócenie uwagi menedżerów na złożony problem realizacji strategii.
Tylko 10% strategii przedsiębiorstw jest realizowanych z sukcesem, najczęstszą zaś przyczyną porażek na tym polu są błędy popełniane na etapie ich wdrażania. Remedium na ten stan rzeczy jest opracowany przez Autorów innowacyjny model wdrażania strategii – SEF (Strategic Execution Framework), którego podstawą jest właściwe zarządzanie portfelem projektów strategicznych.
Większość publikacji z zakresu zarządzania strategicznego dostępnych na polskim rynku, koncentruje się na etapie formułowania strategii, niewiele z nich jednak podkreśla decydujące znaczenie fazy implementacji strategii. Książka M. Morgana, R. E. Levitta, W. Malka wypełnia tę istotną lukę.
Nie ma nic bardziej frustrującego niż obserwacja, jak wspaniała szansa strategiczna zostaje zaprzepaszczona wskutek niewłaściwej realizacji; autorzy tej książki ożywiają ideę zarządzania strategicznego dzięki doskonałym przykładom z własnego bogatego doświadczenia. Przeczytajcie ją. A potem przeczytajcie ją znowu – aż jej czytanie wejdzie Wam w nawyk.
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.