• Dlaczego kupujemy produkty luksusowe?
• Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością?
• Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu?
Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
• klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
• analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
• perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.