Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ
Rewolucja social media Onepress 39.00zł 27.69zł
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta.
Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
- Monitoring marki
- Social Media ROI
- Obsługa klienta online
- Wsparcie sprzedaży. Social Business
- Ochrona reputacji
Spis treści:
Rewolucja social media (13)
- Marketing się zmienia (18)
- Marketer to researcher (18)
- Zmiana narzędzi (18)
- Biznes jako otwarta książka (19)
- Transformacja działu marketingu (20)
- Konsument ewoluuje (20)
- Era technologii (20)
- Zmiana psychiki (21)
- Inicjatywy społeczne (21)
- Social Business Intelligence (22)
- Zmieniająca się rola strategów social media (22)
- Siedem kluczowych trendów w social media (23)
- Podsumowanie (26)
Monitoring internetu (31)
- Sześć ważnych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwrócić uwagę (34)
- Kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu internetu (37)
- Narzędzia monitoringu internetu (42)
- Przyszłość monitoringu internetu (48)
- Czy monitoring internetu może przewidzieć przyszłość? (50)
- Monitoring social media dla e-commerce (51)
- Pięć porad dotyczących social media dla e-commerce (53)
- Platformy social commerce (56)
- Podsumowanie (59)
Ochrona reputacji (61)
- Nie ignoruj negatywów (64)
- Nie trać czasu (64)
- Nie odpowiadaj atakiem (65)
- Nie zrzucaj winy na kogoś innego (65)
- Zbuduj społeczność ambasadorów marki (66)
- Ludzka twarz (66)
- Umiejętnie prowadź zakulisową dyskusję (66)
- Dowiedz się jak najwięcej o kliencie (67)
- Spójność komunikacji (67)
- Niewiedza lepsza od wygadywania głupot (67)
- Pięć wskazówek dotyczących zarządzania reputacją w sieci (68)
- Zarządzanie reputacją w sieci. Stadium przypadku (71)
- Podsumowanie (74)
Social Business (75)
- Osiem dobrych praktyk budowy społecznościowego biznesu (79)
- Podsumowanie (86)
Dobre praktyki budowy marki w Social Media (87)
- Lepsze zrozumienie odbioru marki (89)
- Wyjdź ze swojego biura (90)
- Opuść swoją bezpieczną strefę (90)
- Trzy wskazówki jak uczłowieczyć markę za pomocą wideo (91)
- Pięć porad dla marek na Pinterest (93)
- Trzy sposoby promowania marek przez Instagram (102)
- Podsumowanie (105)
Consumer insights (107)
- Styl życia powiązany z marką (109)
- Trwałe wartości firmy (110)
- Sześć dobrych praktyk związanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich (112)
- Podsumowanie (116)
Analiza i pomiar skuteczności działań w social media (119)
- Wstęp do analizy i pomiaru (122)
- 30 przykładów ROI w social media (134)
- Podsumowanie (148)
Obsługa klienta w social media (149)
- Luki w klasycznej obsłudze klienta (152)
- Konsument online (153)
- Zmiana kultury pracy (154)
- Elementy w realizacji zmiany kultury pracy (155)
- Netykieta (158)
- Jak radzić sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? (163)
- Wpływowi autorzy (164)
- Pięć typów influencerów w social media (165)
- Siedem dobrych praktyk budowania zaangażowania influencerów (165)
- Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu (167)
- ROI obsługi klienta w social media (170)
- Podsumowanie (176)
Wsparcie sprzedaży (179)
- Krok 1: dołącz do społeczności i zbuduj wizerunek (182)
- Krok 2: określ najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcami (182)
- Krok 3: łącz się (183)
- Krok 4: buduj związek (184)
- Krok 5: włącz się do rozmowy (184)
- Cztery porady związane ze sprzedażą w social media (185)
- Osiem przypadków wykorzystania kuponów w social media (188)
- Podsumowanie (192)
Przyszłość social media (193)
- Biznes skonsoliduje aktywności w mediach społecznościowych (195)
- Zwiększy się popularność społecznościowych serwisów ze zdjęciami i wideo (196)
- Marki zaadaptują realtime marketing (196)
- Rozwój strategii social media (197)
- Zaawansowana analityka dostępna dla mas (197)
- Regularne wytwarzanie unikalnych treści (198)
- Nowe możliwości marketingowe na Facebooku (198)
- YouTube jako portal społecznościowy (198)
- Marketingowcy zaadaptują wszechstronne narzędzia social media (199)
- Pojawią się nowe metody odbioru treści (199)
- Intensyfikacja wszystkiego co związane z social media (200)
- Pojawi się więcej "markowych" aplikacji na Facebooka (200)
- Marketingowcy wykorzystają urządzenia mobilne (201)
- Postępująca integracja poczty e-mail i mediów społecznościowych (201)
- Powszechność wykorzystania mediów społecznościowych przez małe i średnie przedsiębiorstwa (202)
- Marketingowcy nauczą się tworzyć wiadomości, które przebiją się przez szum (202)
- Wzrośnie przepaść pomiędzy biznesami działającymi w social media (203)
- Biznesy zainwestują w treści o wysokiej jakości (203)
- Wzrośnie znaczenie specjalistów ds. marketingu (204)
- Podsumowanie (205)
Rewolucja social media
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.