Autor: Robert Gordman, Armin Brott
ISBN: 978-83-246-0751-8
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2007
Twarda oprawa
Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.
Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków - każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:
Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.
Rozdziały:
Krok 1. Kim jest klient, który musi być Twój? (19)
Krok 2. Ustalenie pozycji firmy na rynku (59)
Krok 3. Pole optymalnego trafienia i powody, dla których go potrzebujesz (85)
Krok 4. Dlaczego klienci, którzy są zadowoleni z naszej oferty, mimo to kupują u konkurencji? (105)
Krok 5. Krytyczne czynniki sukcesu - czy wiesz, czego nie wiesz? (135)
Krok 6. Pracownicy, którzy muszą być Twoi (167)
Krok 7. Czy potrafisz efektywnie komunikować się z klientem, który musi być Twój? (199)
Niezbędny audyt (223)
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.