księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu         Onepress          39.90zł   11.97zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii.

Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący).

W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:
• że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
• jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
• jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
• jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
• jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
• jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
• jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.

Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:
1. Kształt
2. Kolor
3. Produkt
4. Opakowanie
5. Akcja
6. Założyciel
7. Symbol
8. Założyciel
9. Symbol
10. Dziedzictwo

Spis treści:
INNE KSIĄŻKI LAURY RIES
INNE KSIĄŻKI LAURY RIES I ALA RIESA
WSTĘP DO WYDANIA POLSKIEGO
PRZEDMOWA Ala Riesa
1 WIZUALNY MŁOTEK Jego zadziwiająca moc
2 GWÓŹDŹ Ostateczny cel
3 KSZTAŁT Im prostszy, tym lepszy
4 KOLOR Musisz wyróżnić się odmiennością
5 PRODUKT Idealny młotek
6 OPAKOWANIE Zrób to inaczej
7 AKCJA Skuteczniejsza niż nieruchomy obraz
8 ZAŁOŻYCIEL Naturalny wizualny młotek
9 SYMBOL Wizualizacja niewidzialnego
10 CELEBRYTA Gwiazda w wizerunku marki wady i zalety
11 ZWIERZĘTA Animizacja się sprawdza
12 DZIEDZICTWO Czerpanie z bogactw historii
13 TWÓJ WŁASNY MŁOTEK Jak go znaleźć?
O autorze LAURA RIES


Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.