Autor: Daniel Bargieł
ISBN: 83-246-0005-1
Ilość stron: 104
Data wydania: 08/2005
Po opanowaniu narzędzi graficznych oferowanych przez Flasha MX 2004 czas na następny krok - poznanie potęgi języka ActionScript. ActionScript to obiektowy język programowania, dzięki któremu Twoje animacje zyskają setki nowych możliwości i zastosowań. Wykorzystując ActionScript możesz kontrolować nie tylko animację, ale wszystkie zawarte w niej obiekty.
Możliwości tego języka pozwalają również na stworzenie aplikacji, która wymienia dane z przeglądarką, bazą danych lub innym serwerem, interaktywnych formularzy, rozwijanych menu i wskaźników postępu ładowania animacji. Dopiero zastosowanie ActionScript pozwala na wykorzystanie wszystkich możliwości Flasha.
Książka "Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne" to wprowadzenie do programowania w języku ActionScript. Wykonując zawarte w niej ćwiczenia poznasz podstawowe zagadnienia związane ze stosowaniem tego języka w swoich aplikacjach.
Nauczysz się dołączać kod ActionScript do elementów animacji, korzystać z klas i obiektów, tworzyć mechanizmy komunikacji animacji z przeglądarką WWW i przesyłać strumieniowo obraz wideo za pomocą Flash Communication Server MX.
Rozdziały:
Rozdział 1. Podstawy ActionScript (11)
Rozdział 2. Programowanie zdarzeniowe w ActionScript (31)
Rozdział 3. Klasy i obiekty ActionScript (43)
Rozdział 4. Komunikacja animacji SWF ze środowiskiem zewnętrznym (65)
Rozdział 5. Transmisja strumieni wideo - Flash Communication Server MX (75)
Rozdział 6. Aplikacja chat (91)
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.