księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Sedno zmian Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy         Onepress          59.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Dan S. Cohen

ISBN: 978-83-246-1469-1

Ilość stron: 304

Data wydania: 07/2008

Twarda oprawa

Książka autorstwa Johna Kottera Jak przeprowadzić transformację firmy i zaproponowany w niej schemat ośmiu kroków stał się jednym z najpopularniejszych modeli wprowadzania zmian, zarówno w organizacjach amerykańskich, jak i europejskich.

Potwierdza to również sukces kolejnej pozycji, stworzonej we współpracy z Danem S. Cohenem - Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie stanowiącej zbiór analiz oraz prawdziwych historii, w których menadżerowie omawiają problemy i przeszkody, z jakimi przyszło im się zmierzyć w trakcie przeprowadzania procesu zmian w ich firmach.

Brakującym elementem w tym doskonałym zestawie był poradnik praktyczny - zestaw gotowych do zastosowania narzędzi. Teraz nareszcie został on dla Ciebie przygotowany. Znajdziesz w nim przydatne kwestionariusze pozwalające wskazać potencjalne problemy i wyzwania, a także listy konkretnych zagadnień, które musi uwzględnić w swoich planach zespół wprowadzający zmiany. Autor dostarczy Ci również kompletnych propozycji usprawnień, służy również cennymi wskazówkami, sugerującymi rozwiązania tak standardowe, jak i nieco bardziej niekonwencjonalne.

Model ośmiu kroków i natura zmiany

  1. Uświadamiaj wszystkim wagę transformacji
  2. Stwórz zespół kierujący zmianami
  3. Ustalaj odpowiednią i inspirującą wizję
  4. Dopinguj zespół przez rzetelną komunikację
  5. Ułatwiaj i dopinguj wprowadzanie zmian
  6. Zademonstruj pośredni, szybki sukces
  7. Nie poddawaj się
  8. Utrwalaj wprowadzone zmiany

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. Wypracowanie klimatu sprzyjającego zmianom

Krok 1. Uświadamianie pilności wprowadzania zmian (31)

Krok 2. Tworzenie zespołu kierującego zmianami (59)

Krok 3. Ustalanie odpowiedniej wizji (93)

CZĘŚĆ II. Zaangażowanie i upełnomocnienie całej organizacji

Krok 4. Rzetelna komunikacja jako warunek zaangażowania zespołu (123)

Krok 5. Umożliwienie zmian (157)

Krok 6. Niewielki, lecz szybki sukces (187)

CZĘŚĆ III. Implementacja i utrwalenie zmiany

Krok 7. Niepoddawanie się (213)

Krok 8. Utrwalanie zmian (245)

Zakończenie. Gotowość do wprowadzania zmian (267)


Sedno zmian Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.