Autor: August Bullock
ISBN: 978-83-246-1390-8
Ilość stron: 248
Data wydania: 07/2008
Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację?
Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?
Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów.
W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.
Rozdziały:
Rozdział 1. Głodny? Zjedz popcorn! Historia perswazji podprogowej (6)
Rozdział 2. Mama i ja to jedno. Naukowe podstawy sekretnego chwytu reklamowego (17)
Rozdział 3. Zderzenie przy pląsach. Odpieranie zaprzeczeń (109)
Rozdział 4. Niepokojące tabu. Odwaga spojrzenia (153)
Rozdział 5. Ukryte ja. Odbicie w podprogowym lustrze (171)
Rozdział 6. Tak, jak chcesz. Jak używać technik podprogowych (178)
Rozdział 7. Od la bamby do Internetu. Czarno na białym (200)
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.