Autor: Jerzy P. Szyfter
ISBN: 83-7361-673-X
Ilość stron: 180
Data wydania: 01/2005
Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę, jednak wraz z nastaniem ery Internetu -- stała się kluczową przesłanką sukcesu.
"Public relations w internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalnym i chcą wykorzystać ten fakt do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Przedstawia na rzeczywistych przykładach zasady publikowania zarówno na stronach WWW, jak i na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych informacji o firmie i jej działaniach.
Aby swobodnie poruszać się w sieci i osiągać zamierzone cele, musisz poznać jej specyfikę. Po lekturze tej książki internet nie będzie miał przed Tobą tajemnic.
Rozdziały:
Rozdział 1. e-PR, czyli public relations w internecie (9)
Rozdział 2. Witryna jako narzędzie e-PR (29)
Rozdział 3. Internetowe biuro prasowe (55)
Rozdział 4. Komunikat prasowy w czasach internetu (67)
Rozdział 5. Gdy firma przeżywa kryzys (77)
Rozdział 6. Monitorowanie mediów online (93)
Rozdział 7. Pozycjonowanie witryny (99)
Rozdział 8. Praca z grupami dyskusyjnymi (109)
Rozdział 9. Internetowe narzędzia komunikacji (121)
Rozdział 10. Internetowy savoir-vivre (133)
Dodatek A Literatura przedmiotu (141)
Dodatek B Załączniki (147)
Dodatek C Słownik pojęć public relations w internecie (PR, internet, marketing, reklama) (157)
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.