księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Marketing według Teda Levitta         Onepress          49.00zł   34.79zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Theodore Levitt

ISBN: 978-83-246-0906-2

Ilość stron: 336

Data wydania: 05/2008

Twarda oprawa

Ponadczasowa klasyka marketingu

Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.

Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

Rozdziały:

1. Innowacyjna imitacja (9)

2. Wykorzystanie cyklu życia produktu (31)

3. Dlaczego biznes zawsze przegrywa? (69)

4. Produkcyjne podejście do usług (95)

5. Uprzemysłowienie usług (125)

6. Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu (wszystkiego) (151)

7. Marketing produktów niematerialnych i niematerialne cechy produktów (175)

8. Globalizacja rynków (197)

9. Po zakończeniu sprzedaży... (227)

10. Reklama: "Poezja dopasowania" (247)

11. Kreatywność to nie wszystko (257)

12. Marketingowa krótkowzroczność (283)


Marketing według Teda Levitta

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.