Autor: Harvard Business School Press
ISBN: 83-7361-904-6
Ilość stron: 232
Data wydania: 05/2006
Twarda oprawa
W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej - konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości.
Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań.
Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.
Dowiedz się:
Rozdziały:
Tworzenie nowych przestrzeni rynkowych (7)
Przełomowe innowacje w korporacji 3M (39)
Twoja firma też może stać się fabryką innowacji (63)
Jak oceniać potencjał rynkowy nowych pomysłów? (89)
Jak zwiększać możliwości innowacyjne w dojrzałej firmie? (117)
Różnicowanie produktów - jak poprawiać całkowite doświadczenie klientów? (143)
Korporacyjna innowacyjność społeczna - nowy model innowacji (163)
Oświecone eksperymentowanie - szybki i tani model innowacyjności (189)
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.