księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Programowanie dla początkujących Poznaj świat programowania         HELION          19.90zł   14.53zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Poznaj świat programowania.

Dzięki tej książce:
• Poznasz podstawy programowania
• Nauczysz się korzystać z podstawowych konstrukcji - pętli, instrukcji warunkowych
• Wykorzystasz zmienne
• Pobierzesz dane od użytkownika oraz zapiszesz wyniki do pliku
• Zgłębisz podstawy języka Python

Jeżeli chcesz się nauczyć programować, musisz poznać podstawowe zasady i typowe konstrukcje - pętle, instrukcje warunkowe i zmienne, które są wspólne dla wszystkich powszechnie używanych języków programowania. Jeżeli zamierzasz ugruntować fundamenty, by uczyć się konkretnych języków, sięgnij po tę książkę.

Dzięki niej napiszesz i uruchomisz swój pierwszy program. Następnie nauczysz się pobierać dane od użytkownika, zapisywać wyniki w plikach oraz zrozumiesz, jak działają zmienne. Kolejny krok to nauka korzystania z pętli i instrukcji warunkowych - w ten sposób będziesz w stanie zaimplementować wiele nawet bardzo zaawansowanych programów. Mark Lassoff wszystkie koncepcje prezentuje na przykładzie języka Python, którego składnia jest zbliżona do innych języków, takich jak: JavaScript, Java czy C. Sięgnij po tę książkę i wkrocz w świat programowania.

Czytając niniejszą książkę i samodzielnie pisząc przedstawione w niej przykłady, opanujesz podstawy programowania. Swój pierwszy program napiszesz już w pierwszym rozdziale książki. W drugim rozdziale, poznasz podstawowe zagadnienia wejścia-wyjścia. W rozdziale trzecim zaczniesz korzystać ze zmiennych - pojęcia mającego kluczowe znaczenie w każdym języku programowania.

Rozdział czwarty został poświęcony instrukcjom warunkowym i pętlom; natomiast w piątym poznasz struktury, przeznaczone do przechowywania różnych rodzajów danych. W ostatnim, szóstym rozdziale książki zaczniesz tworzyć klasy i obiekty, poznając tym samym podstawy programowania obiektowego.

Wkrocz w świat programowania.

Spis treści:

Rozdział 1. Pisanie pierwszego programu (9)
Czego nauczymy się z tej książki? (10)
Przygotowywanie środowiska do programowania (11)
Pisanie i uruchamianie pierwszego programu (15)
Wyjaśnienie polecenia print (20)

Rozdział 2. Wejście i wyjście (23)
Instrukcje input (23)
Sparametryzowane dane wejściowe (26)
Zapisywanie danych w plikach (28)

Rozdział 3. Zmienne (31)
Deklarowanie i inicjalizacja zmiennych (31)
Operacje arytmetyczne na zmiennych (34)
Stosowanie łańcuchów znaków (36)

Rozdział 4. Instrukcje warunkowe i pętle (39)
Proste instrukcje warunkowe (39)
Co jeszcze? (41)
Złożone wyrażenia warunkowe (42)
Złożone instrukcje warunkowe - instrukcja elif (44)
Pętle while (45)
Nie próbujcie tego w domu! (47)

Rozdział 5. Operacje na danych (49)
Listy (49)
Edycja elementów list (52)
Stosowanie funkcji list (53)
Krotki (54)
Słowniki (55)

Rozdział 6. Podsumowanie wiedzy (59)
Klasy a obiekty (59)
Tworzenie klas w języku Python (61)
Dodawanie metod do klasy (63)
Tworzenie wielu instancji (64)


Programowanie dla początkujących Poznaj świat programowania

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.