księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Podręcznik freelancera Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW Smashing Magazine         HELION          39.90zł   9.98zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Jesteś zmęczony sztywnymi ramami pracy w firmie? Marzysz o swobodzie, pracy w wybranych godzinach i dowolnym miejscu? Zostań freelancerem! Zanim jednak to zrobisz, poznaj wszystkie za i przeciw. Bycie świetnym webmasterem nie musi oznaczać, że równie dobrze poradzisz sobie z obowiązkami "wolnego strzelca". Dzięki tej książce przekonasz się, czy wolisz być częścią grupy, czy pragniesz zostać sobie sterem, żeglarzem, okrętem…

Ten podręcznik to pozycja wyjątkowa na rynku wydawniczym. Prezentuje najważniejsze umiejętności i cechy, jakie powinien posiadać niezależny projektant WWW. Dzięki niej poznasz sposoby skutecznej komunikacji z klientami oraz najlepsze metody wyceny projektów. W trakcie lektury nauczysz się reagować na krytykę, przygotowywać umowy oraz planować budżet. Ponadto poznasz błędy, które najczęściej popełniają freelancerzy, i dowiesz się, jak ich unikać. Książka porusza wszystkie zagadnienia, o których freelancer wiedzieć powinien!

Sprawdź:

Rozpocznij karierę na własny rachunek.

Spis treści:

Część I. PODSTAWOWE UMIEJĘTNOŚCI NIEZALEŻNEGO PROJEKTANTA (15)
Rozdział 1. Najważniejsze zasady postępowania w pracy profesjonalnego projektanta (17)

Rozdział 2. Częste dylematy projektantów WWW (27)

Rozdział 3. Projektant, który daje radę (35)

Rozdział 4. Podstawowe błędy popełniane przez projektantów (41)

Rozdział 5. Doniosła rola obsługi klienta (47)

Rozdział 6. Kreatywne zarządzanie w pracy niezależnego projektanta (53)

Rozdział 7. Sztuka tworzenia ofert (61)

Rozdział 8. Finanse w zawodzie freelancera (75)

Część II. KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI I PARTNERAMI BIZNESOWYMI (83)
Rozdział 9. Jak rozpoznawać różne typy klientów i jak sobie z nimi radzić (85)

Rozdział 10. Jak usprawnić relacje pomiędzy klientem a projektantem (93)

Rozdział 11. Jak skutecznie komunikować się z deweloperami (99)

Rozdział 12. Jak przekazywać klientom wiedzę o projektowaniu (105)

Rozdział 13. Jak wyjaśniać klientom, że nie mają racji (111)

Rozdział 14. Jak konstruktywnie reagować na krytykę (121)

Rozdział 15. Jakich argumentów używać w rozmowach z użytkownikami, szefem i klientami (129)

Rozdział 16. Jak stworzyć doskonały kwestionariusz dla klienta (135)

Część III. SKUTECZNE STRATEGIE MARKETINGOWE DLA NIEZALEŻNYCH PROJEKTANTÓW (141)
Rozdział 17. Pozyskiwanie klientów: jak podejść do nowego kontrahenta? (143)

Rozdział 18. Jak przekonać do siebie potencjalnego klienta? (151)

Rozdział 19. Porady marketingowe dla niezależnych projektantów (159)

Rozdział 20. Ile pomysłów przedstawić klientowi? (167)

Część IV. UMOWY I WYCENA (173)
Rozdział 21. Umowy freelancerów: jak konstruować, czego unikać (175)

Rozdział 22. Co zawiera się w cenie: poradnik wyceniania projektów WWW (181)

Rozdział 23. Relacja jakości do ceny w projektowaniu WWW (189)

Skorowidz (195)


Podręcznik freelancera Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW Smashing Magazine

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.