księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona         HELION          54.90zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Twórz logotypy, które rzucają na kolana!

• Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
• Gdzie szukać twórczych inspiracji?
• Jak negocjować z klientami?

Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.

Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt — i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.

• Proces tworzenia logo — od ołówka do PDF-a.
• Zasady wyceniania projektów.
• Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.
• Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.
• Analiza kultowych projektów.
• Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.
• Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.
• Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.

Zrób logo, które stanie się kultowe.

Spis treści:

CZĘŚĆ I ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI

Rozdział 1. Jesteśmy otoczeni (2)

Rozdział 2. Chodzi o to, co chcesz przekazać (6)

Rozdział 3. Elementy kultowych projektów (22)

CZĘŚĆ II PROCES PROJEKTOWANIA

Rozdział 4. Podstawy (42)

Rozdział 5. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem (60)

Rozdział 6. Wycena projektu (72)

Rozdział 7. Od ołówka do PDF-a (81)

Rozdział 8. Sztuka prowadzenia rozmów (110)

CZĘŚĆ III NAPRZÓD

Rozdział 9. Utrzymywanie motywacji (132)

Rozdział 10. Odpowiedzi na Twoje pytania (154)

Rozdział 11. 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo (164)

Rozdział 12. Logo to nie wszystko (176)

Dodatek A Polecana lektura (220)

INDEKS. Szukasz czegoś? (222)


Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.