księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Inżynieria oprogramowania w ujęciu obiektowym UML wzorce projektowe i Java         HELION          129.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Projektowanie systemów informatycznych to zadanie bardzo skomplikowane. Ogromna liczba zależności, zasad i wyjątków od nich sprawia, że nie jest możliwe podejście do tego zadania ot tak, z marszu. Zbieranie i analiza wymagań, przygotowanie diagramów klas, aktywności, stanów czy interakcji to tylko część etapów, z którymi musi poradzić sobie projektant. Jeżeli nałożyć na to wszystko wzorce projektowe, stajemy przed prawie nierozwiązywalnym zadaniem. Na szczęście - prawie!

Dzięki tej książce dowiesz się, jak sprostać temu karkołomnemu zadaniu! W trakcie lektury poznasz język UML, który wprowadził porządek w tym skomplikowanym procesie, oraz podstawowe koncepcje inżynierii oprogramowania. Nauczysz się zarządzać procesem tworzenia oprogramowania, zbierać oraz analizować wymagania, identyfikować podsystemy, specyfikować interfejsy oraz testować.

Znajdziesz tu wszystko na temat zarządzania zmianami. W trakcie lektury sprawdzisz, jak wygląda cykl życia oprogramowania oraz jak zarządzać konfiguracją. Dodatkowo poznasz metodologię działań, które doprowadzą Cię do wyznaczonego celu. Książka ta stanowi obowiązkową pozycję dla każdego projektanta oraz analityka. Jednak programiści również znajdą tu wiele cennych wskazówek!

Rozdziały:

CZĘŚĆ I: Zaczynamy (33)
1. Wprowadzenie do inżynierii oprogramowania (35)
2. Modelowanie w języku UML (63)
3. Organizacja projektu i komunikacja (113)

CZĘŚĆ II: Zmagania ze złożonością (155)
4. Zbieranie wymagań (157)
5. Analiza wymagań (211)
6. Projektowanie systemu - dekompozycja na podsystemy (263)
7. Projekt systemu: realizacja celów projektowych (301)
8. Projektowanie obiektów: wielokrotne wykorzystywanie rozwiązań wzorcowych (353)
9. Projektowanie obiektów: specyfikowanie interfejsów (399)
10. Odwzorowywanie modelu na kod (445)
11. Testowanie (491)

CZĘŚĆ III: Zarządzanie zmianami (547)
12. Zarządzanie racjonalizacją (549)
13. Zarządzanie konfiguracją (597)
14. Zarządzanie projektem (637)
15. Cykl życiowy oprogramowania (683)
16. Wszystko razem, czyli metodologie (713)

Dodatki (769)
A: Wzorce projektowe (771)
B: Objaśnienia haseł (783)
C: Bibliografia (831)


Inżynieria oprogramowania w ujęciu obiektowym UML wzorce projektowe i Java

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.