księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Android w praktyce         HELION          99.00zł   70.29zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Najlepsze techniki programowania na Androida w zasięgu ręki!

Nietrudno jest znaleźć informacje potrzebne do stworzenia pierwszej aplikacji na Androida. Ale co dalej? Im głębiej zanurzymy się w świat urządzeń mobilnych, tym częściej trafiać będziemy na pułapki i ślepe uliczki. Na ratunek przychodzi książka "Android w praktyce". Nie znajdziesz tu jednak żadnych banalnych informacji. Ta książka to bogate źródło wskazówek, sztuczek i najlepszych praktyk z obszaru tworzenia aplikacji na Androida, obejmująca ponad dziewięćdziesiąt pomysłowych i przydatnych technik, dzięki którym staniesz się lepszym programistą.

W trakcie lektury zobaczysz, jak tworzyć precyzyjne (co do piksela) elementy graficzne, zarządzać zadaniami wykonywanymi w tle oraz równoległymi wątkami. Ponadto sprawdzisz, jak współużytkować dane między aplikacjami oraz komunikować się z usługami sieciowymi. To tylko niektóre z tematów poruszonych w tej wyjątkowej książce, poświęconej platformie Android. Przeznaczona zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników, pomoże Ci ona zrozumieć, jak budować doskonałe aplikacje, które przez lata będą odnosić sukcesy na platformie Android.

Sięgnij po tę książkę i:

Obowiązkowa pozycja na półce programisty aplikacji mobilnych.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I Tło historyczne i podstawy (25)

1. Wprowadzenie do Androida (27)

2. Podstawy tworzenia aplikacji na Android (69)

3. Zarządzanie cyklem życia i stanem (107)

CZĘŚĆ II Praktyczne rozwiązania (135)

4. Precyzja co do piksela (137)

5. Używanie usług do zarządzania zadaniami wykonywanymi w tle (199)

6. Wątki i współbieżność (237)

7. Lokalne zapisywanie danych (279)

8. Współużytkowanie danych między aplikacjami (327)

9. Protokół HTTP i usługi sieciowe (357)

10. Najważniejsza jest lokalizacja (403)

11. Uatrakcyjnianie aplikacji za pomocą multimediów (435)

12. Grafika dwu- i trójwymiarowa (477)

CZĘŚĆ III Poza standardowe rozwiązania (521)

13. Testowanie i instrumentacja (523)

14. Zarządzanie budowaniem (575)

15. Pisanie aplikacji na tablety z Androidem (633)

Dodatek A Narzędzia do debugowania (665)
Dodatek B Niestandardowe techniki tworzenia aplikacji na Android (677)
Dodatek C ProGuard (687)
Dodatek D Monkeyrunner (701)


Android w praktyce

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.