Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji.
Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką.
Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji.
Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące:
• celu i zakresu wywiadu biznesowego;
• organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi;
• pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji;
• raportowania wyników analiz wywiadowczych;
• korzystania z zewnętrznych dostawców usług wywiadowczych oraz świadczenia usług wywiadu biznesowego jako zewnętrzny dostawca;
• stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególności w kontekście innowacji i innowacyjności.
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.