Autor: red. Lidii Jabłonowskiej, Piotra Wachowiaka, Sławomira Wincha
ISBN: 978-83-7251-883-5
Ilość tron: 183
Data wydania: 2008
Szeroki zakres poruszonych zagadnień czyni z książki uniwersalny poradnik, niezwykle pożyteczny dla menedżerów, nauczycieli, trenerów oraz uczestników wszystkich typów kształcenia.
Przemawia za tym również duży udział konkretnych informacji i rad praktycznych dotyczących na przykład wyglądu zewnętrznego, aranżacji sali, tempa mówienia itp.
Żyjemy w „świecie natłoku prezentacji”, w którym o naszej skuteczności może przesądzić to, w jaki sposób pokażemy siebie
i wyniki naszej pracy.
Aby w nim zaistnieć, warto znać odpowiedzi na pytania:
• Jak zyskać wiarygodność i zaufanie u słuchaczy?
• Jak być asertywnym w relacjach z uczestnikami prezentacji?
• Jak wykreować swój wizerunek?
• Jak radzić sobie ze stresem?
• Jak przygotować się do wystąpienia?
• Jak wykorzystywać perswazję?
Rozdziały:
Część I. Przed prezentacją
Rozdział 1. Efektywna komunikacja interpersonalna – wybrane zagadnienia
Rozdział 2. Komu ludzie wierzą? – budowanie wiarygodności i zaufania
Rozdział 3. Kreowanie własnego wizerunku
Rozdział 4. Radzenie sobie ze stresem
Rozdział 5. Rodzaje prezentacji
Część II. W czasie prezentacji
Rozdział 1. Rozpoczęcie prezentacji
Rozdział 2. Kiedy słowo jest bronią? – perswazja w komunikacji
Rozdział 3. Techniki wywierania wpływu w przekazie treści
Rozdział 4. Sposób mówienia – od emisji do retoryki
Rozdział 5. Mowa ciała w prezentacji
Część III. Po prezentacji
Rozdział 1. Procesy grupowe
Rozdział 2. Prowadzenie dyskusji
Rozdział 3. Asertywność w relacjach z odbiorcami prezentacji
Rozdział 4. Pytania i odpowiedzi – radzenie sobie z obiekcjami
Rozdział 5. Błędy popełniane podczas prezentacji
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.